dissabte, 3 de novembre del 2007

Necessites un Miracle? Vols ser Milionari?. Trucan's!

A la tele, els diumenges:
Estas passant per moments dificils, necessites diners, o salut, o un miracle? Trucan's. Deu no respon a les teves necessitats o preocupacions sino a la teva fe. Nosaltres no podem canviar les teves necessitats pero si la teva fe. Trucan's. Planta la teva llavor donan't uns quants diners. A veure aixequeu la ma els que us heu convertit en millonaris ( molts del public l'aixequen). Veus, si tens fe deu esta del teu favor. Nosaltres no podem canviar les teves necesitats, si has de pagar factures, hipoteques, el metge. Deu, no respon a les teves necesitats perque el que ell vol es que tinguis fe. Esta molt clar, si tens fe, Deu estara amb tu i tindras prosperitat. Nosaltres podem canviar la teva fe. Necesites un miracle, trucan's. Mentre el predicador parla, molt mes convincient que aquestes paraules, a sota la pantalla apareixen unes linies que rapidament diuen que els miracles son un do de Deu i que no els poden garantir encara que truquis.

A vegades en terres catalanes, mes sovint del que sembla, em trobo gent que, segurament cansada d'un catolicisme malentes, agobiant, i poc vivificant, anuncia a cegues les virtuts dels protestants. "Veus, en canvi els evangelics, tot aixo no ho han de patir". Dons, com podeu veure, d'evangelics reformats (i de protestants) n'hi ha de moltes classes. Alguns, mes nombrosos del que jo primer pensava, es dediquen a la publicitat escombraria que acabeu de llegir.

Marc

2 comentaris:

Anònim ha dit...

EI noi! L'altre dia l'Emma em va comentar que havies anat a concert a NY i em vaig adonar que feia molt que no mirava el teu blog i, evidentment, avui que m'he dedicat a llegir-lo, hi ha moltes novetats. Està guai el grup que parles de la parròquia, té bona pinta i, evidentment el que he envejat una mica (enveja sana) és el concert d'Andras Shiff (és un dels grans grans!). D'altra banda m'intriga de què t'hauràs acabat disfressant i com haurà anat la festa. Ja veus! Ja estem a novembre, d'aquí a res ens tornem a veure! tempus fugit!Una abraçada i fins aviat!

danimaginat ha dit...

Bones Marc! Només obrir el teu blog em trobo amb una crítica a aquesta mala comcepció del nou cristianisme. No ets l'únic i aquí et passo un altre blog d'un amic jesuita:
http://elblocdeleloi.blogspot.com/
Ens vam conèixer fa temps a l'esplai i fa poc me'l vaig tornar a trobar per els móns de Déu. Avia'm què et sembla...