divendres, 23 de novembre del 2007

La flauta magica



Sabieu que mai havia anat a l'òpera? Doncs aqui a New York em vaig estrenar amb La flauta màgica. Vaig anar dos hores abans a la taquilla i vaig aconseguir (justet, pero aconseguit!) un tiquet a platea per $20. La funció em a agradar bastant i sobretot el que vaig trobar molt molt interessant va ser els "efectes especials", vull dir tot d'animals grossos i petits que es movien per l'essenari, moguts per assistents vestits de negre. Perfecte, amazing!. Una escenografia sorprenenet. Per celebrar l'estreno, em vaig conviadar a mi mateix a una copa de cava "caríssima" al entreacte, pero em vaig voler donar aquest gust.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que pena que la foto es pequeña y no se ve bien la escenografía. El precio es increible aqui ... !Aprovecha esos tickets tan baratos para ver ópera! Y luego te gastas lo que vale aqui en cava ... :D


Julia