dijous, 24 de gener del 2008

S'accepten receptes



Hola,
fa uns dies vaig fer un coc farcit de xocolata, justament el que veieu a la pantalla. Estava boníssim!. La veritat és que és un plaer tenir un forn a casa que un pugui fer servir. Quan vivia a Barcelona el forn estava espatllat i mai podia fer pastissos!, ara però que tinc un forn i ha començat l'hivern es temps per a utilitzar-lo. Així que ja ho sabeu, si em voleu enviar receptes..., aqui s'accepta de tot, qui sap si el proxim pastis que sortirà al blog serà el vostre?. Ànims i fins aviat.

2 comentaris:

Cris ha dit...

Bones!

Crec que ja començo a fer-me amiga de la tecnologia!bien! aquñi va el meu primer comentari!

Aviat et passaré una recepta de coc de formatge! BRUTAL!

Ah! jo com l'Emma, adopto el propòsit dels seus 30!

Un petó!

Cris

Cristina Miranda ha dit...

Marc, jo avui també he fet un petit pastisset de iogurt i poma.. encara que se m'ha cremat una mica... però bueno, es pot menjar.
La Pela sap fer uns coulants de xocolata... que t...c...en..las...b...!!

jejeje

Un petonas

Cris Mirandilla