divendres, 11 de gener del 2008

Any nou, vida nova.



Hola companys i companyes, amics i amigues, amants, coneguts i altres. Després d'unes vacances a terres catalanes torno a engegar aquest blog. Pels pocs comentaris que tenia, no em quedava clar si el miràveu gaire, aquest blog. Però un cop a Barcelona, parlant amb vosaltres vaig veure que sí. Així que de moment continuarà viu.

Avui us poso dues fotos de la festa de cap d'any on vaig anar. Surto jo i el Xavi, el meu germà (està guapo amb corbata eh?).
La festa va estar molt bé i també van venir els meus amics de la universitat. La festa de cap d'any l'organitzava el JASS, Joves Arxiprestals Sensibles amb el Sud (?), que és un nom horrible per substituir el Grup de Tercer i Quart Món Arxiprestal (doncs tercer i quart món, amb raó, ja no sona bé). Després de tot aquest rotllo espero que algu del JASS m'escrigui aclarint realment que volen dir les sigles.

Any nou, vida nova, diuen, així que he pensat que estaria d'allò més be recollir quins nous propòsits teniu per aquest any ( i si no en teniu cap sempre us en podeu inventar un ). Us diria que al millor o més original proposit li envio una ampolla de cava per correu però em sembla que us haureu de conformar amb el títol del millor participant del blog.

Respecte a mi, aquests mesos que venen em proposo avancar en la investigació, que fins ara ha anat molt a poc a poc, i fer un grupet d'amistats en aquesta ciutat tant cosmopolita.

Una abraçada,
Marc

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, sóc el primer en fer el comentari, ja tinc punts per a l'ampolla de cava...o per al títol de millor comentarista del blog. Broma, jeje, no me'l mereixo ni de llarg i a més a més no entro en convocatòria que sóc el germanet. Al gra. Veig que em veurà més gent del que toca amb la corbata, ara no tinc més remei que aclarir a tots els no enterats encara que li vaig pispar al Jesús una estoneta. Bé, més estoneta, em sembla, del que ell volia. Va ser preguntar-li si volia que li tornés i ja no la tenia al coll, jejeje.
Encara sort que no m'has posat amb les ulleres pispades al Dani, així encara quedo com un senyor i només uns privilegiats tenen gravades a la retina les pallassades fetes la nit de Cap d'any. Bé, com qualsevol nit amb l'humor com cal, hihihi.
Que llarg, vull el "pulitzer"!!!

Emma ha dit...

Bé, jo m'encarrego d'aclarir les noves sigles de l'antic grup de tercer món: Ara ens diem JASS (joves arxiprestals SOLIDARIS amb el sud). Marc potser vas veure massa a la festa i no et vas quedar amb el nom, però com que també som sensibles no t'ho tindrem en compte.
Xavi jo et tinc a la retina amb les ulleres del Dani... si apareixen fotos ja les publicaré. De propòsits de nou any no en faig mai, acostumo a fer-ho a principi de curs escolar, per tant crec que no puc entrar al concurs... però em puc inventar que com que ja he fet 30 anys, potser em podria fer el bon propòsit de començar a madurar.