dimarts, 23 d’octubre del 2007

Halloween is coming

Hola, ja s'acosta Halloween i aqui les parades i botigues amb decoracio corresponent ja comencen a ser el pa de cada dia. Fa dos anys quan estava per aqui en aquestes dates vaig anar a una festa de disfresses. Aquest any suposo que alguna o altra festa caura. La pregunta es de que em disfrasso? Havia pensat en fer-me jo la disfressa (molt catala aixo), pero aixo es el que vaig fer el 2005 i no em vaig sentir molt comode. Aixi que he anat de botigues mirant disfresses, que si monsters, mes monsters, que si cacafantasmes, que si pirates del carib, que si metge xalat, que si matrix, que si fantasma, que si starwars, etc etc. Em sembla que he trobat una que m'agrada pel preu standard de $50 (taxes not included). Si al final me la compro ja us l'ensenyare. M'entre deixo que us imagineu de que em disfresso, o que aporteu idees als comentaris. See you. Marc

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Marc està clar que tots volem que et disfressis de catalanet (barretina, espardenyes, chaleco...). Amb la barretina vermella la gent et suposarà Papa pitufo i serà el moment perfecte per fer pais i explicar d'on vens..., o no.

En tot cas voleeeeem fotos!!! Siau,

Chumi.

Anònim ha dit...

De Marc-iano ... ggg

Julia

Anònim ha dit...

Ei Marc, jo crec que a tu et va una mica de científic boig tipus el del Regreso al futuro. Però la opció catalanet no em sembla gens malament, segur que ningú mai l'ha feta, per tant la originalitat està garantida. Si cal t'enviem des d'aquí les espardenyetes per SEUR, no crec que en aquestes botigues de fantasmets en trobis. Molts petons

Emma