dimecres, 25 de març del 2009

Avui examen

Després de més d'un any estudiant grec koine (= grec comú de l'època de Jesús) avui he tingut l'examen. El curs és d'un master a distància on estudies pel teu compte i al teu ritme. Em vaig comprar el primer dels llibres de text que posàven a la llista i el corresponent llibre d'exercicis opcionals. Total, 34 capítols. 22 estudiats bé, 10 estudiats les últimes dos setmanes i dos on no hi he arribat a temps. Després de mesos d'estudiar conjugacions i temps verbals, a l'examen va i només pregunten un nivell d'arrossegar-se per terra. Molt bé, un 10 més al calaix! :-) Diu el profe que tot el que he après em servirà pel doctorat en teologia, (només em faltaria ara un altre doctorat !: mucho doctor en la sala, que dirien alguns ) De totes maneres m'ho he passat molt bé i m'agrada poder traduir textos dels evangelis. Tant bé m'ho he passat que em sembla que em compraré el segon llibre de text pel meu compte. Bueno, ara que ja us he fet el rotllo!, una abraçada,
Marc

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Felicitats, encara que em sembla que més que dir que l'examen fes pena podem afirmar amb tota seguretat que ets un crack.

Anònim ha dit...

Hola Marc.
Moltes Felicitats . Ens alegrem molt de com t'anat l'examén de grec, i de que volguis continuar estudiant més.
Sempre ens deies que no t'escribiem mai en el blog, esperem que hagi sigut una sorpresa.
Molts petons dels pares

Gemma ha dit...

Ei, la família Busquet-Del Río també s'alegra del resultat de l'examen!!!
Potser podries instruir una mica la petita Isona, no?
Molts petons!

Unknown ha dit...

Felicitats!!!
Digues que sí, a continuar amb el grec! i jo em pregunto...i després què vindrà??? ets una caixa de sorpreses!!!
Un petonàs!
Cris

Anònim ha dit...

Felicitats!
Jaume

Xavi, the brother ha dit...

Grec, què és això? aquesta paraula em sona però ara no sé per què. No serà un pastís, o una mena d'animaló?
Si hagués d'aprendre'n jo CREC que el GREC faria CREC.